close
چت روم
مبلمان رسمی و معمول اداری
loading...

دکوراسیون داخلی و کابینت دیزاینو

در دسترس ترین فضا هنگام ورود ، مناسب ترین محل برای قرارگیری لابی است. لزوم شکل گیری چنین فضایی به این دلیل است که شخص هنگام ورود به فضای اداری بتواند با منشی یا بخش اطلاعات ارتباط داشته باشد و در صورت لزوم لحظاتی را منتظر بماند؛ در نتیجه در این فضا به میز منشی یا پذیرش و مبلمانی…

مبلمان رسمی و معمول اداری

نوری بازدید : 103101 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات ()

در دسترس ترین فضا هنگام ورود ، مناسب ترین محل برای قرارگیری لابی است. لزوم شکل گیری چنین فضایی به این دلیل است که شخص هنگام ورود به فضای اداری بتواند با منشی یا بخش اطلاعات ارتباط داشته باشد و در صورت لزوم لحظاتی را منتظر بماند؛ در نتیجه در این فضا به میز منشی یا پذیرش و مبلمانی برای نشستن اشخاص نیاز است.

این مبلمان الزاماً نباید شکل رسمی و معمول مبلمان اداری را داشته باشد و تعداد و شکل این مبلمان به تعداد اشخاص مراجعه کننده بستگی دارد. در مورد طراحی دکوراسیون یا انتخاب   این مبلمان باید در نظر داشت که درجه راحتی میبایست بین مبلمان رسمی اداری و مبلمان راحتی نشیمن باشد

در دسترس ترین فضا هنگام ورود ، مناسب ترین محل برای قرارگیری لابی است. لزوم شکل گیری چنین فضایی به این دلیل است که شخص هنگام ورود به فضای اداری بتواند با منشی یا بخش اطلاعات ارتباط داشته باشد و در صورت لزوم لحظاتی را منتظر بماند؛ در نتیجه در این فضا به میز منشی یا پذیرش و مبلمانی برای نشستن اشخاص نیاز است.

این مبلمان الزاماً نباید شکل رسمی و معمول مبلمان اداری را داشته باشد و تعداد و شکل این مبلمان به تعداد اشخاص مراجعه کننده بستگی دارد. در مورد طراحی دکوراسیون یا انتخاب   این مبلمان باید در نظر داشت که درجه راحتی میبایست بین مبلمان رسمی اداری و مبلمان راحتی نشیمن باشد.

        دکوراسیون اداری با چیدمان مناسب       
        

            دکوراسیون اداری و دفتر کار مدرن       

 

دکوراسیون اداری 1

رسمی ترین مبلمان فضای اداری به این بخش اختصاص می یابد این فضا می بایست برای القای حس ریاست و مدیریت نسبت به فضاهای موجود شکیل تر و محلی مناسب برای پذیرایی از میهمانان مدیر باشد.

میز مدیریت از لحاظ ابعاد بزرگتر از میزهای دیگر موجود در فضاهای اداری است تا بیان کننده بالاتر بودن سمت مدیر نسبت به دیگر پرسنل باشد.  از نکات قابل توجه ، تعبیه وسایلی است که اسباب راحتی مدیر را فراهم می کند.

وسائلی چون بوفه کوچک شخصی ، دسترسی به سرویس بهداشتی شخصی و غیره که این عوامل در فضا ضرورتی ندارند و بسته به وسعت فضا و تمایلات شخصی استفاده کننده آن می باشد.

      دکوراسیون اداری با چیدمان مناسب       
        

            دکوراسیون اداری و دفتر کار مدرن       

 

دکوراسیون اداری 2

این فضا به لحاظ کاربردی شرایط خاصی دارد که رعایت نکات خاصی را نیز می طلبد؛ نکاتی چون آکوستیک بودن فضا ، تنظیم نور محیط ، در صورت وجود ویدئو پروجکشن یا اسلاید و غیره.

یکی از الزامی ترین مبلمان این فضا میز کنفرانس است که با توجه به تعداد نفراتی که برای استفاده از آن پیش بینی می کنیم و اندازه فضا ، شکل های مختلفی دارند.  در مواقعی که تمایل رعایت سمت ها و برتری در تقدم و تاخر محل نشستن وجود نداشته باشد ، از میز گرد استفاده می کنیم .

در صورت لزوم استفاده از ویدئو پروجکشن یا دستگاه اسلاید باید دقت داشته باشیم که پرده نمایشگر باید در معرض دید همگان باشد و در صورت وجود پنجره از پرده های کلفت استفاده می شود تا هنگام نمایش فضا تاریک باشد.

برای آکوستیک کردن فضا از مصالح خاصی استفاده می شود ، چنانچه یک فضای مجزا برای اتاق کنفرانس وجود داشته باشد از دیوارپوش ها و سقف های کاذب آکوستیک استفاده می شود.  چنانچه فضای مجزایی وجود نداشته باشد می توان پارتیشن های عایق صدا را به کار برد. استفاده از رویه کوب های چرمی و چوبی به این مسئله کمک فراوان می کند.

      دکوراسیون اداری با چیدمان مناسب                

            دکوراسیون اداری و دفتر کار مدرن       

ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبادل لینک

تبلیغات
...
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟